Prijava osiguranog slučaja po polici osiguranja
- OSIGURANJE ŽIVOTA
- OSIGURANJE OD NEZGODE
- DOPUNSKO ZDRAVSTVENO OSIGURANJE
Doživljenje
Uz zahtjev za isplatu osigurnine, korisnik osiguranja dužan je priložiti sljedeće dokumente:
– original policu osiguranja života
– dokaz o identitetu i pravu na korist iz police osiguranja života.
Zahtjev za isplatu osigurnine u slučaju doživljenja isteka trajanja police osiguranja života preuzmite ovdje .
Vlastoručno potpisan zahtjev za isplatu osigurnine uz pripadajuću dokumentaciju potrebnu za odlučivanje o osnovanosti zahtjeva podnosi se pismeno na adresu: AGRAM LIFE osiguranje d.d., Trnjanska cesta 108, 10000 Zagreb.
Smrt osiguranika po polici osiguranja života
Uz zahtjev za isplatu osigurnine, korisnik osiguranja dužan je priložiti sljedeće dokumente:
– original policu osiguranja života
– dokaz o identitetu i pravu na korist iz police osiguranja života
– dokaz o vremenu, mjestu i nastanku osiguranog slučaja (zapisnik o očevidu, potvrdu o smrti, otpusno pismo iz bolnice ili obdukcijski nalaz)
– smrtni list osiguranika
– drugu (medicinsku) dokumentaciju koja nam bude potrebna za utvrđivanje osnovanosti Vašeg zahtjeva.
Zahtjev za isplatu osigurnine u slučaju nastupa ranije smrti osiguranika po polici osiguranja života preuzmite ovdje.
Vlastoručno potpisan zahtjev za isplatu osigurnine uz pripadajuću dokumentaciju potrebnu za odlučivanje o osnovanosti zahtjeva podnosi se pismeno na adresu: AGRAM LIFE osiguranje d.d., Trnjanska cesta 108, 10000 Zagreb.
Tjelesna ozljeda osiguranika kao posljedica nesretnog slučaja po dopunskom osiguranju od nesretnog slučaja po polici osiguranja života
Uz zahtjev za isplatu osigurnine, korisnik osiguranja dužan je priložiti sljedeće dokumente:
– dokaz o identitetu i pravu na korist iz police osiguranja života
– dokaz o vremenu, mjestu i načinu nastanka nesretnog slučaja (zapisnik o očevidu, nalaz liječnika, otpusno pismo iz bolnice)
– cjelovitu medicinsku dokumentaciju iz koje možemo utvrditi vrstu i težinu tjelesne ozljede (po završetku liječenja) odnosno eventualno nastale posljedice, kao i podatke o eventualnim tjelesnim manama, nedostacima i bolestima koje je osiguranik imao prije nastanka nesretnog slučaja).
Vlastoručno potpisan zahtjev za isplatu osigurnine uz pripadajuću dokumentaciju nužnu za odlučivanje o osnovanosti zahtjeva podnosi se pismeno na adresu: AGRAM LIFE osiguranje d.d., Trnjanska cesta 108, 10000 Zagreb ili putem e-mail adrrese: stete@agramlife.hr.
Tjelesna ozljeda osiguranika kao posljedica nesretnog slučaja
Uz zahtjev za isplatu osigurnine, korisnik osiguranja dužan je priložiti sljedeće dokumente:
– dokaz o identitetu i pravu na korist iz police nezgode (roditelja/skrbnika ako je riječ o maloljetnom osiguraniku)
– dokaz o vremenu, mjestu i načinu nastanka nesretnog slučaja (zapisnik o očevidu, nalaz liječnika, otpusno pismo iz bolnice)
– cjelovitu medicinsku dokumentaciju iz koje možemo utvrditi vrstu i težinu tjelesne ozljede odnosno eventualno nastale posljedice, kao i podatke o eventualnim tjelesnim manama, nedostacima i bolestima koje je osiguranik imao prije nastanka nesretnog slučaja)
– dokaz o privremenoj nesposobnosti za rad odnosno pohađanje vrtića, škole ili fakulteta.
Vlastoručno potpisan zahtjev za isplatu osigurnine uz pripadajuću dokumentaciju nužnu za odlučivanje o osnovanosti zahtjeva podnosi se pismeno na adresu: AGRAM LIFE osiguranje d.d., Trnjanska cesta 108, 10000 Zagreb.
Smrt osiguranika kao posljedica nesretnog slučaja
Uz zahtjev za isplatu osigurnine, korisnik osiguranja dužan je priložiti sljedeće dokumente:
– dokaz o identitetu i pravu na korist iz police nezgode (roditelja/skrbnika ako je riječ o maloljetnom osiguraniku)
– dokaz o vremenu, mjestu i načinu nastanka nesretnog slučaja (zapisnik o očevidu, potvrdu o smrti, otpusno pismo iz bolnice ili obdukcijski nalaz)
– smrtni list osiguranika
– drugu (medicinsku) dokumentaciju koja nam bude potrebna za utvrđivanje osnovanosti Vašeg zahtjeva.
Zahtjev za isplatu osigurnine po polici osiguranja od nezgode preuzmite ovdje.
Vlastoručno potpisan zahtjev za isplatu osigurnine potrebno je popuniti sa svim traženim podacima te ga uz dokumentaciju potrebnu za odlučivanje o osnovanosti zahtjeva predati na adresu AGRAM LIFE osiguranje d.d., Trnjanska cesta 108, 10000 Zagreb ili putem e-mail adrrese: stete@agramlife.hr.
Ugovorom dopunskog zdravstvenog osiguranja osiguravamo pokriće sudjelovanja u troškovima zdravstvene zaštite iz obveznog zdravstvenog osiguranja.
Ukoliko smo dodatno ugovorili, Ugovorom o osiguranju ćemo pokriti i troškove za lijekove (doplatu) s Dopunske liste lijekova HZZO-a, a koja predstavlja razliku između pune cijene lijeka utvrđenog Dopunskom listom lijekova HZZO-a i iznosa koji pokriva obvezno zdravstveno osiguranje utvrđenog osnovnom listom lijekova HZZO-a.
Iskaznicu dopunskog zdravstvenog osiguranja koju smo Vam izdali koristite kao sredstvo plaćanja u zdravstvenim ustanovama čime troškovi izravno terete Vašu policu i nemate obvezu plaćanja na licu mjesta.
Iznimno, ukoliko Vam zdravstvena ustanova ne prihvati iskaznicu po bilo kojoj osnovi, ili je još niste zaprimili od nas, a koristili ste prava iz police osiguranja i bili primorani ih platiti, sve opravdane plaćene troškove ćemo Vam refundirati na Vaš račun.
Za refundaciju troškova postupak je sljedeći.
Refundaciju troškova možete prijaviti bez dolaska u poslovnicu, u potpunosti digitalno putem linka.
Preuzmite obrazac za refundaciju ovdje i popunjenog nam ga s originalnim računom izdanim na Vaše ime dostavite na mail: stetedoz@agramlife.hr ili poštom na adresu Trnjanska cesta 108, 10000 Zagreb, s naznakom „šteta DOZ“.
Skrećemo Vam pažnju da priznajemo samo one troškove koji imaju utvrđen datum pružanja usluge koja je pružena temeljem valjane liječničke uputnice, recepta, doznake ili rješenja HZZO-a.
Također, u prvoj godini ugovaranja primjenjuje se karenca u trajanju od petnaest (15) dana i u kojem periodu ne možete koristiti prava iz Vaše police osiguranja, osim ako je od prestanka prethodne police osiguranja koju ste imali prošlo manje od 30 dana.
Ukoliko nam je u postupku refundacije dostavljena nepotpuna dokumentacija ili su s naše strane nužne dodatne provjere, o tome ćemo Vas odmah obavijestiti.
Za sve upite oko postupka refundacije možete nas kontaktirati na besplatni telefon 0800 11 40.